Det händer grejjer! Justeringar i planering, beställningar och funderingar.

1. Jag har beställt sovsäck som enligt hemsidan är liten å tunn men ändå har lite värme ;)

2. Jag har beställt rygga!! En av de viktigaste grejjerna! Blev kär i en ryggsäck på bildsök på Google å efter 2 dagars sökande så hittade jag den. På väg hem till mig nu!

3. Kollat visum, behöver inga visum för första stoppen fram till Australien - underbart att vara svensk medborgare ibland!

4. Justering - ska korta ner Centralamerika och Nya Zeeland lite så jag hinner med mer av skördesäsongen i Australien. Totalt ca 6v kortare så jag kommer till Australien ca mitten av mars istället för början av maj. Detta betyder inte att jag lämnar Australien tidigare ;) Det får vi se;)

5. Har fått bra jobb inför sommaren 2016 så jag kan spara undan lite extra för resan! Sparar sparar sparar...!

Dela gärna med er av tips och tankar! Kramis!!

Kommentera

Publiceras ej